هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آلمینا استانبول

این هتل از هتل های مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد. هتل 4 ستاره آلمینا استانبول در قلب شهر استانبول واقع شده و با جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر استانبول احاطه شده است . این هتل دارای 25 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی، بخاری، تهویه مطبوع، تجهیزات چای/ قهوه، مینی بار، سشوار، امنیت الکترونیکی، تلفن و حمام خصوصی می باشند. مسافران تور استانبول می توانند صبحانه را در تراس زیبای این هتل میل کنند که چشم انداز فوق العاده ای از دریای مرمره و مسجد آبی دارد . اماکن تاریخی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی، میدان اسب دوانی، بازار بزرگ، موزه باستان شناسی و ... در چند متری هتل هستند که مسافران تور استانبول می توانند پیاده از آن ها دیدن کنند.

امکانات هتل آلمینا استانبول

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، استخر، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، سرویس نگهداری کودکان. مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل آلمینا استانبول

 هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

لابی هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

اتاق هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

رستوران هتل آلمینا استانبول

 

 

این هتل از هتل های مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.هتل 4 ستاره سیتی سنتر استانبول پس از بازسازی در اول مارس 2014 در مرکز شهر استانبول گشایش یافت این هتل در 100 متری میدان تقسیم و نزدیکی خیابان استقلال قرار دارد و از اینرو انواع اماکن تفریحی، رستوران، کافه و مرکز خرید را در اطراف خود دارد و در مجاورت این هتل مرکز نمایشگاهی استانبول قرار گرفته است.فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و تا ایستگاه متروی آکسارای  300 متر میباشد. آثار تاریخی استانبول از جمله کاخ تاپکاپی و مسجد کبود در 3 کیلومتری هتل قرار دارند. همچنین هتل با بازار بزرگ نیم ساعت فاصله دارد. 

این هتل 3 کافه ی مخصوص نوشیدنی دارد که یکی از آنها در لابی مستقر شده و دارای 2 رستوران است که یکی از آنها بر بام هتل جای گرفته است. کلیه اتاق های هتل سیتی سنتر مجهز به تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال هستند.اقامت در این هتل آسایش و رفاه دلچسبی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول

 رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار-خانه داری، خشکشویی، صرافی، خدمات کفش و واکس، کرایه ماشین، فکس و کپی، ماساژ، جکوزی، سونا ، حمام ترکی و بخار ، سوئیت مخصوص تازه عروس .مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

اتاق هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

اتاق هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

اتاق هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول

رستوران هتل سیتی سنتر استانبول

 

این هتل از هتل های مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.هتل گلدن سیتی استانبول در سال 2010 افتتاح شد و فاصله این هتل تا مکان های تاریخی استانبول نظیر مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ تاپکاپی بسیار کم است و یکی از هتل فروشگاههای مرکز شهر استانبول به شمار میرود. این هتل 10 طبقه دارای 62 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به  تلویزیون LCD، اینترنت بیسیم و حمام،مینی بار، کنترل آب و هوا، سشوار، تهویه هوا،تلفن، دمپایی می باشند، مسافران تور استانبول می توانند از چشم انداز تماشایی اتاق خای این هتل لذت ببرند .رستوران هتل، هرروز، با سرو بوفه عالی صبحانه از میهمانان پذیرایی میکند.ایستگاه تراموا مقابل هتل موجب شده تا میهمانان براحتی بتوانند در شهر به گشت و گذار بپردازند.

امکانات هتل گلدن سیتی استانبول

سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي، كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، گشت درون شهري و برون شهري،  نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رايگان فرودگاه، گيم نت، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد. مسافران تور استانبول می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول

اتاق هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول

رستوران هتل گلدن سیتی استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول, هتل های خوب استانبول, معرفی هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: